zaterdag 18 augustus 2012

Gouden bruiloft

Van de uitnodigingskaart die het gouden paar verstuurd heeft
 om dit feest met hen te vieren heb ik  deze creatie gemaakt.


Gebruikte materialen : Cremekleurig karton
                                   : Distress Ink, victorian velvet en forest mos
                               : Spelbinders Nestabilities Label One sm
                 : Creatable bloemen en blaadjes
                                         Lr0129 , Lr0130, Lr0156 , Lr0157 en Lr0192
 van Marianne Design
 : Claerstempel
                                   : Lintje , strassteentje  en stikkertjes


Laat gerust een reactie achter vind ik altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie