dinsdag 2 oktober 2012

Vierkant doosje

 
Hallo allemaal
 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten
leuk dat jullie mijn blog willen volgen,
daarvoor dank je wel.
 
 Deze keer heb ik een vierkant doosje gemaakt van
de super mooie Creatable Lr0242 van
Anja van Laar
 
 
Gebruikte materialen: Bordeaux linnen karton
                                  : Achtergrond uit een blok van
                                    Isabelle Premium Paper Pad
                                  : Flower fantasie creatables Lr0128
                                  : Creatables Lr0168, Lr0169, van MD,
                                  : Martha Stuwart pons meeldraden
                                  : Vlinder en takje  van een Olba stans
                                  : strassteentje
                        

 


 



Ben benieuwd hoe jullie het vinden
een reaktie is altijd leuk om te lezen.
 
Lieve groetjes Nellie

4 opmerkingen:

  1. Wauw meis wat een beeldschoon kaartje zo stijlvol.

    Liefs XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie,
    Het doosje is vierkant PRACHTIG.....behalve de bloem.....die is PRACHTIG van vorm ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nellie,
    Wat mooi en zo'n heerlijke sjieke uitstraling! Super hoor!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis wat maak je mooie kaarten, stuk voor stuk toppertjes.

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie