donderdag 27 december 2012

Uitdaging

 
Hallo allemaal,
 
Een welkom aan mijn nieuwe volgers,
leuk dat jullie mijn blog gaan volgen en van elkaars
kaartjes kunnen genieten.
 
Dit is toch een goed uitdaging van Yvonne
om iedere week een Kerstkaartje te maken voor 2013.
het is niet verplicht om er iedere week een te maken
maar is wel leuk natuurlijk
 
 
dan ben je zeker al goed opweg aan het einde van het jaar.
Mijn eerste kaartje is klaar en maandag laat ik het zien.
 
Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen.
 
Lieve groetjes Nellie
 

5 opmerkingen:

  1. Sja eigenlijk best een goed idee,
    ik ken er meerdere die dat ook doen,
    dan kom je eind van het jaar tenminste
    niet in de stress...

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd trouwens of je het volhoudt hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je mee wilt doen Nellie!! Veel succes :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie leuk dat je volger geworden bent bij me en heb hier ook even lekker rond gewandeld en zie hier schitterende creaties voorbij komen dus ben volger ook bij jou geworden. 1 vraagje je moet je alleen nog even aanmelden, want je staat nog niet met je profielfoto bij mijn volgers zou je dat als nog willen doen?

    Verders een hele fijne jaarwisseling en dat we maar van vele mooie creaties weer mogen genieten.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk niet dat ik elke week een kerstkaart maak, maar ik zal zeker proberen er meer vooruit te maken in 2013! Weet je dat er een blog is waarop je het hele jaar kerst-challenges hebt? Kijk eens naar: http://christmaschallenges.blogspot.nl/ En er zijn er nog meer... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie