dinsdag 22 januari 2013

Kaartje met Rozet

Hallo allemaal,
 
Wat heb ik veel reacties op mijn vorige blogpost gekregen
ik word er stil van en wil jullie allemaal
daarvoor bedanken.
 
Dit kaartje heeft nog geen bestemming maar altijd
makkelijk als je iets op voorraad heeft.
Het verbaasde mij eigenlijk zelf wat er tevoorschijn is gekomen.
Een witte kaart met een Embossingsfolder door de DDXL
en dan voorzichtig met Distress Ink dusty concord inkten.
 
 
 
Gebruikte materialen : Wit karton
                                   : Distress Ink dusty concord
                                   : Doilies & Exotic Dies DL221
                                   : Crealies Rozetmaker CL RM 02  en
                                     Creative borders CL CB 17
                                   : Crealies nonstop stamps nr 1
                                   : tekststempel MD CS0852
                                   : strassteentjes en wit lintje
 
      Benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor het kijken.
 
bedankt aan allen die al zijn wezen kijken voor de
complimentjes, maar deze foto is veel mooier.
de kaart kwam niet mooi over, sorry
 
 
Lieve groetjes Nellie

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart weer Nellie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Nellie en ze kan voor vele doeleinden gebruikt worden. Inderdaad een voorraad kaartjes is altijd handig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtig mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave paarse kaart en je rozet is prachtig!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart weer!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nellie,
    Wat een LEUK kaartje is dit.....vooral die rozet vind ik SUPER.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nellie, je hebt wederom een schitterende kaart gemaakt! Mooie kleuren en de rozet steelt echt de show!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie