woensdag 6 maart 2013

Kerst 2013-11

Hallo allemaal,
 
Ja  deze week een  extra Kerstkaart voor
de Challenge bij Yvonne ik vind het toch  leuk om te doen.
deze keer een zonder kerstpapier.
dus heb ik de vlinders maar uit de kast gehaald.
 
 
Gebruikte materialen : Lichtgeel linnenkarton en groen
                                     daarop oranje papier met vlinders              
                                   : Distress inkt, Bunded sage
                                   : Pons van Martha Stewart rand en takjes
                                   : Lr0241 Creatable Anja's labels
                                   : Dolly Dies 2 B-188
                                   : tekststempel van Crealies
 
Ben erg  benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Lieve groetjes, Nellie

6 opmerkingen:

  1. Lieve Nellie, we zijn nog maar woensdag...waarschijnlijk iets te vroeg gepost...Geeft niet hoor, het kaartje is er niet minder mooi om, integendeel, het is heel mooi geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi geworden Nellie!! Super! Leuk dat je meedoet met mijn challenge!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie