dinsdag 30 april 2013

Never Ending

Hallo allemaal,
 
Vandaag 2 kaarten,  een voor Beterschap en een voor de Kerstchallenge.
 
Deze kaart is heel leuk om te maken en bestaat uit 4
verschillende kanten, dus genoeg variatie.
 
 voorkant
 
 
 
kant 2 - kant 3 - kant 4









Gebruikte materialen : Wit karton
                                   : Achtergrondpapier uit een blok
                                   : Verschillende Creatables van M. Design
                                   : Distress inkt Aged Mahony
                                 
Een kaart zonder einde.
 
Kerst  2013-19
 
 
Ook nog een Kerstkaart voor de extra
Challenge bij Yvonne
Deze keer met een verplicht onderdeel zoals
karton 14-28 cm dubbel vouwen
dan de voorkant nog een keer dubbel vouwen.
en de kaart naar eigen inzicht maken.

 
 
Dit is mijn Kerstkaart geworden.
 
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en laat
gerust een reactie achter.
 
Lieve groetjes Nellie

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Nellie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten en mooie details heb je in je kaarten verwerkt!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are both fantastic cards Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een kunstwerken allebei, mooi hoor!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ware beauty's Nellie! En je kerstkaart, ook zo chique gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Nellie!! Vooral ook de challenge kaart! Leuk dat je meedoet!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten, Nellie.
    De kerstkaart helemaal geweldig!
    En de kaart zonder eind supermooi samengesteld - wat een werk!

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan zo die uitvoering in het rood wit.
    Ben ook meteen volger geworden zou het leuk vinden als je ook van mij blog volger wordt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nellie,

    Via via kwam ik hier terecht, leuke blog heb je.
    Toffe kaartjes heb je erop staan,..
    Ik heb me dan ook volger gemaakt :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie