zaterdag 23 november 2013

Bloemenklok

Hallo allemaal,
 
Deze stans van de klok heb ik gekregen van een heel
bijzonder maatje van mij en daar met gebruik
 van andere stanzen een mooie staande
 creatie van gemaakt.
 

 
Gebruikte materialen : Bruin en wit karton
                                   : Distress inkt, Walnut stain
                                     en Brushed corduroy
                                   : Lr0141 Creatable Double frame
                                   : Lr0273 Creatable
                                     Anja's Vintage 3 orname
                                   : MDstans-CR1234
                                   : Clearstempel en ponsjes van Floral
                                   : Embossingsfolder mini dots
                                   : splitpennen
 
 Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
 
Zijn er nog meer bloggers die problemen hebben
met creaties te plaatsen hier op blogger???
ik ben hier 3 avonden met bezig geweest er wordt steeds
een fout gegeven en iedere keer moet ik
compaltibiliteitsweergave toevoegen .
ik snap er niks van en wie kan mij dit uitleggen.
daar zou ik erg blij mee zijn.
 
Lieve groetjes Nellie

10 opmerkingen:

  1. Ohh die is mooi gemaakt Nellie,ik heb nog geen problemen met blogger.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Hij is prachtig Hanny en sorry ik kan je ook niet helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Nellie!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt, echt super !
    Helaas ken ik deze problemen niet, wel zou ik er voor
    zorgen dat je cookies en dergelijke opgeruimd zijn, en je
    regelmatig je pc opschoont, dat wil nog wel eens helpen,
    en anders even in het Blogger help forum kijken of je
    deze fout meldingen meer tegen komt.

    Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een PRACHTIGE kaart is dit Nellie.....SUPERSSSS.
    Helaas kan ik je niet helpen.....blogger doet de laatste tijd nogal vreemd.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaart Nellie - supermooi samengestelde en prachtig gemaakt - toppie!
    Helaas heb ik dat probleem met blogger ook nog nooit gehad.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Nellie, leuke combinatie van mallen.
    Ik heb geen problemen met kaarten te plaatsen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Nellie, lijkt wel een staand klokje, heel mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie