maandag 9 juni 2014

Freubeldag

Hallo allemaal.
Even een warm welkom aan mijn nieuwe volger "Jacky777
leuk dat je mijn blog wilt volgen.
Deze keer laat ik jullie 2 doosjes zien die ik gemaakt heb voor de 2
hobbyvriendinnen voor een zeer geslaagde
" Freubelmeidendag "
 De doosjes met  choco inhoud heb ik gemaakt met de
O ik ben daar zo blij mee.
 
 
De rozet is gemaakt met Folding Dies van
 Nellie Snellen NFD008 Round Point

 
en de strik met de envelop punch board

 
De strik 

 
Ik heb jullie al een keer dit model doosje laten zien alleen
zijn deze lager .
 
Ben benieuwd naar de reacties.
 
Dankjewel voor het kijken,
 
Lieve groetjes Nellie

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Nellie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo deze zijn zo mooi! en prachtig strikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat leuk gedaan Nellie....wat lief van je om deze mooie doosjes te maken voor je hobbyvriendinnen.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nellie,

    Wat een prachtig doosje zeg!
    En die strik is ook leuk gemaakt
    Ook van Stampin' Up! hebben ze een stikken mal voor door de snijmachine. (Voor de mensen die van makkelijk houden)
    Maar vind je het een uitdaging om op een andere manier strikken te maken? Met het envelop punchboard kan het ook.

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende doosjes heb je gemaakt Nellie - supermooi gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nellie
    Ben even langs geweest en zag daar.....DE.... doosjes staan , toppy gemaakt en ze komen zo leuk over , dikke duim hoor.
    Ook je andere creaties zijn schitterend , gr. Henriƫtte V

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie