dinsdag 31 juli 2012

Fijne dag in paars en wit

        
Op deze kaart heb ik de zijkanten van de Creatables Lr0236
gebruikt om er een vierkanten kaart mee te maken en nu ben
 ik erg benieuwd naar jullie reacties,die zijn altijd welkom.
Lieve groetjes Nellie



Gebruikte materialen: Wit linnen kartoen
                                  : achtergrondpapier
                                  : Creatables van Marianne Design Lr0236 en
                                  : creatables  Lr0156
                                  : Spelbinders Nestabilities Label One SM
                                  : Nellie Snellen mfd043
                                  : Joy crafst 6002/0024
                                  : Distress Ink, dusty concord
                                  : Clear stempel
                                  : Satijn lint

5 opmerkingen:

  1. Wat een beauty van een kaart Nellie, de kleur, de stansen, de compositie, ik geef je een 10!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nellie,
    Ik doe het je niet na.....heb die mal niet eens ☺☺☺. Jij hebt er een PRACHTIG kaartje mee gemaakt in "mijn" favoriete kleur.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig je kaartje en wat maak je een mooie creaties. Ik ben gelijk volger geworen van je blog.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....das een hele mooie en sjiele creatie geworden!
    Das puur genieten hoor.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn je kaarten Nellie!!!
    Nu ga ik lekker naar bed, ik ben zo laat op omdat ik net mijn moesje thuisgebracht heb.
    Morgen ga ik eerder slapen hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie