vrijdag 13 juli 2012

Boekkaart

Met veel plezier heb ik een Boekkaart gemaakt
en dat wil ik graag met jullie delen.



Gebruikte materialen: Wit linnen karton
                                : Creative Flowers nr.11 van Crealies
                                : Creatable Lr0154 Lr0156 en Lr0157
                                  van Marianne Design
                                : Pons M284006 van Martha Stuwart
                                : Labeltje
                                : fiets A195 Cheery Lynn  Design
                                : Wit satijn lint
                                : kraaltjes voor bloemhartje
                                : claer stempel
                                : Vlinder

                 
                      Binnenkant van het boekje

   Boekje vanaf bovenkant gezien



 Gedeelte van de voorkant van het boekje.

Lieve groetjes Nellie

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit Nellie, heel mooi gemaakt hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooooooow Nellie.....wat een JUWEELTJE van een boekkaart ☺☺☺. Deze keer heb je geen inkt, maar wel heel MOOI papier gebruikt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie