vrijdag 30 november 2012

Maatjesdag

Extra Sint/Kerstchallenge
 
Hallo allemaal,
Met deze kaart doe ik  mee bij
Kijk voor de voorwaarden op dit blog.
Welke kaart ga je dan kiezen dat is echt moeilijk,
 Met 2 hobbymaatjes Anja en Henriëtte houden we 3 keer per jaar
een maatjesdag dat is reuze gezellig.
 
 
Deze creatie gemaakt tijdens onze maatjesdag met de super goede uitleg van Anja v K,
gestempeld met vintage photo en forest mos distressinkt.
achtergrond en bloemetjes ook zelf gemaakt.
 
Lieve groetjes Nellie

5 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie,
    Dit PRACHTIGE kaartje blijf ik BEWONDEREN ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Nellie, mooie kleuren.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie creatie.
    Prachtig gedaan.

    Groetjes Henriette (maar dan een ander hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig!
    Leuk zon dagje met elkaar freubelen...

    Leuk dat je meedoet bij de challenge op ons hobbyhome-hobbyartikelen blog

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart hoor en hij verdient het zeker om nog eens extra in de aandacht te staan! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge van ons HH-blog en succes!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie