woensdag 14 november 2012

Prettige feestdagen

 
                                                   Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten

leuk dat jullie mijn blog willen volgen,

daarvoor dank je wel.
 
En om gelijk de vraag van Tini te beantwoorden,
 Ja hoor ik maak ook Kerstkaarten maar begin er eigenlijk altijd een beetje te laat mee.
en ik stuur er ook naar hobbymaatjes die plaats ik dan nog niet. 
maar hier dan toch een kerstkaartje,

 
 
Gebruikte materialen: Mosgroen linnen karton en wit 
                                  : Multi frame MFD 034 van Nellie Snellen
                                  : Lr0116 van Marianne Design
                                  : Distress ink Forest mos
                                  : Flower nr 11 van Crealies
                                  : Floral punch van Martha Stewart
                                  : Lea'bilities frame holly Lea010
                                                          
Ben benieuwd hoe jullie het vinden

een reaktie is altijd leuk om te lezen.

 Lieve groetjes Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje. Heel erg mooi !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Nellie, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nellie,
    Wat een PRACHTIG kerstkaartje is dit in wel hele MOOIE WARME kleuren. LIEVE Roodborstjes in de sneeuw en een MOOIE bloem van Crealies ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie,
    Ik kwam toevallig op je blog terecht en ben even wezen neuzen wat voor moois je allemaal maakt nou ik ben dus gelijk volger van je geworden en je kerstkaart is echt heel erg mooi.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart met prachtige kleuren.
    Schattig plaatje ook.
    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie