zaterdag 24 augustus 2013

Huwelijk

Hallo allemaal,
 
Hoe leuk is dat als je een email krijgt en gevraagd
wordt om een paar voorbeelden te maken van huwelijkskaarten
omdat ze mijn kaarten zo mooi vindt.
Na een paar keer email uitgewisseld te hebben met elkaar
ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden

 
Nu moet ik wel zeggen  het is toch lastig verschillende kaarten
te maken voor een gelegenheid

 
Maar naar mijn idee is dat aardig gelukt en alle drie
vielen ze in de smaak.
 
 
Ben erg benieuwd naar jullie reactie ,
als er vragen zijn dat mag altijd.
 
Lieve groetjes Nellie

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie complimenten om te horen. Nu zijn je kaarten ook prachtig hoor. Ik zou niet kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt aardig je best gedaan,Nellie! Ik vind ze erg mooi, maar de mooiste vind ik de middelste.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nellie ze zijn alle 3 prachtig, ik heb een lichte voorkeur voor de laatste.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Nellie, een groter compliment kun je niet krijgen; proficiat!!!
    Het zijn écht alle drie prachtig!!! Heel mooi dat wit icm de plaatjes; erg chic!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor je zoeen bestelling ze zijn dan ook prachtig .
    Veel plezier met het maken want ik neem aan dat je er heel veel moet maken.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes zijn dit weer, lief plaatjes en prachtig gewerkt met wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle 3 prachtige huwelijkskaarten Nellie - heel chic en stijlvol samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nellie ze zijn alle 3 prachtig, ik vind no3 heel erg mooi
    Gr. Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou.....degene voor wie deze MOOIE huwelijkskaartjes zijn mag in zijn handjes klappen. Heel MOOI gemaakt Nellie.
    Ook je kerstkaartje hieronder ziet er heel MOOI uit in, toch wel, traditionele kerstkleuren.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat mooi, heel goed gelukt zeg deze kaarten,
    het zijn beauties ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie