woensdag 28 augustus 2013

Moeders mooiste Juli 2013

Zomerse kleuren
 
Hallo allemaal,
 Met dit kaartje wil ik meedoen  aan  "Moeders mooiste"
voor de maand Juli 2013 
 
Met dit weer is het erg leuk een kaartje te maken in
 "zomerse kleuren"
Een verplicht onderdeel is de sketch die je precies zo
moet gebruiken als het voorbeeld.
de rest mag je zelf bepalen.
Ik heb gekozen voor Creme gewolkt karton
en Distress inkt "dried marigold"
Ook heb ik de stempeltechniek met elastiekjes van
 A v  K@@rten gebruikt, waar zij een workshop van heeft
 gemaakt met goede uitleg.
 
 
 
Verder nog gebruikt :
Lr0156 Creatable Bloem en bladeren
Creative Flowers stans no. 20 en
tekststempel van Crealies
vlinderponsje.
 
 
 
Ben erg benieuwd of jullie  dit kaartje ook zo mooi vinden.
Ik lees met plezier de berichtjes.
 
Lieve groetjes Nellie

9 opmerkingen:

  1. Prachtig !!!
    De bloem op je kaart is echt fantastisch mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DANK JE WEL Nellie voor alle moeite en "MOEDERS MOOISTE" staat, zoals je weet, al op de pagina van juli. Je hebt een heel MOOI kaartje uitgezocht met een PRACHTIGE bloem.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje en heel leuk met die elastiekjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, en de bloem schittert
    helemaal ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoeite is dit weer ! zo mooi aangekleed echt een kanjer van een kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje Nellie met een prachtige bloem erop..... TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, elegante kaart Nellie!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik echt een heel bijzonder mooie kaart! Ik had de schets gezien en bedacht dat ik dat nooit zou kunnen (zonder het veel te bont en vol te maken), maar zoals dit, daar was ik niet opgekomen... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie