woensdag 4 december 2013

Een kleindochter

Hallo allemaal,
Een welkom aan Miranda, leuk dat je mijn blog wilt volgen.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn vriendin en haar man,
zij zijn voor de eerste keer opa en oma geworden.
 
 
 Ik vind het een heerlijk model om te maken
 
 
Gebruikte materialen : Wit linnenkarton
                                   : Distress inkt, Spun Sugar
                                   : Designpapier Docrafts Papermania
                                   : Lr0277 Creatable Petra's mirror
                                   : Lr0273 Creatable
                                      Anja's Vintage 3 orname
                                   : Lr0154 Creatable Labels
 
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Lieve groetjes Nellie

8 opmerkingen:

  1. Prachtig Nellie hier zullen ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart. Het is zo leuk om kaartjes te krijgen bij de geboorte van een kleinkind...zo zal je vriendin dit ook zeker ervaren hebben.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De label en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Nellie en heel mooi samengesteld - een echt pareltje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lieve kaart, heel erg mooi afgewerkt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een leuk model kaar om te maken.
    Ik houd er ook wel van om iets aparts te maken. Pas nog een kaart gemaakt, dat als je hem open doet er een bos bloemen tevoorschijn komt.
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie