dinsdag 31 december 2013

Serie Labels

Hallo allemaal,
 
 Met deze serie Labels wil ik jullie bedanken voor
al de berichtjes die ik gekregen heb in 2013
 
 
De eerste Label is gemaakt met grof gestreept karton
Acrylverf zwart en blauw
Aluminiumfolie
Van Crealies :
Double Fun stans no. 2
Creative Shapes stans no. 20
Creative Flowers    CL- CF 11
Zilver embospoeder
Zilverkleurig lintje  en steentjes
 
 

De tweede Label is gemaakt met Creme karton
Blauw acrylverf
Aluminiumfolie
Creative Shapes stans no. 20
LCR45.8961 LeCrea mal - Multi Die Flower 004
 : FRM144 Chicken Fence van Cheerly Lynn Dies
Nellie`s Floral Punch jumbo Hulsttakje
Vogeltjes van hout
Zilverkleurig lintje
 
 
De derde label is hetzelfde als de tweede
alleen met een grijs kantje.
 
Wens je een gezellige jaarwisseling en een
gelukkig en gezond nieuwjaar,
dat we maar veel van elkaars creaties kunnen genieten.
 
Lieve groetjes Nellie

3 opmerkingen:

  1. dat zijn prachtige labels Nellie, een super leuke start voor het nieuwe jaar....

    Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar..met heel veel creativiteit zodat ook wij daar weer van kunnen genieten op jouw prachtige blog
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer schitterend, ga zo door dit jaar !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie labels heb je gemaakt Nellie
    Ik hoop ook het komende jaar veel moois van je te kunnen bekijken! Ik wens je een goed en creatief 2014,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie