donderdag 10 oktober 2013

Happy birthday

Hallo allemaal,
 
Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volger "Gea"
leuk dat je mijn blog wilt volgen.
deze keer wil ik 2 kaartjes laten zien
1 verjaardagskaartje en 1 kerstkaart
 
 
Gebruikte marerialen : Wit linnenkarton
                                   : Designpapier uit een blok van Action
                                   : Lr0200 Creatable Corner
                                   : Embosfolder
                                   : Distressinkt Spun Sugar
                                   : Doubledies 417108
                                   : Koordje voor strikje en stikkers
 
Kerst 2013 - 41
 
 
Voor de Kerstkaart heb ik de stanjes gebruikt die ik gewonnen
 
 
Gebruikte materialen : Blauwgrijs karton van Juma
                                   : Ecru iets gestreept karton
                                   : Embosfolder dots
                                   : MFD 010
                                   : Craftables cr1256 gewonnen
                                   : Lr0241 Creatable Anja's labels
                                   : plaatje van een bestaande kaart
                                   : tekststempel van Crealies
 
 Een kerstkaart voor
Yvonne`s 52 weeks of Christmas
 
Ben erg benieuwd naar jullie reacties
ik lees ze met plezier.
 
Bedankt voor het kijken,
Lieve groetjes Nellie

11 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaartjes Nellie, hele mooie stansjes bij de bovenste kaart en de onderste is ook heel leuk , een goed idee om een plaatje van een oude kaart te gebruiken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Nellie, vooral het kerstkaartje vind ik super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei mooi maar mijn voorkeur heeft de onderste omdat je daar een oude kaart hebt gebruikt en die geëmbost
    Goeie tip voor mijn workshop kerstkaarten met oude kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nellie, leuk om een oude kaart weer te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Nellie,vooral de onderste kaart vind ik mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaarten Nellie - heel mooi gebruik van de malletjes - vooral de kerstkaart is een een echt plaatje en een leuk idee om een oude kaart te recyclen.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat mooi weer je kaartjes, wat heb je dit prachtig gemaakt en gekleurd, helemaal super!.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nellie,
    Wat een mooie kaarten, vooral de kerstkaart vind ik prachtig, zo sfeervol, leuk dat plaatje.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kerstkaart is ècht een schatje!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie