vrijdag 25 oktober 2013

Moeders Mooiste September 2013

Hallo allemaal,
 
Met deze creatie wil ik graag meedoen bij Wilma voor
" Moeders Mooiste "
Deze heb ik gemaakt voor mijn jongste zus die 60 jaar is
geworden, zij zit hier op de schommel .
 

 
 vanaf de zijkant
 
Het hekje staat open.

 
Gebruikte materialen : Mosgroen linnen karton en wit 
                                   : Distress inkt, Old paper
                                   : Lr0111 Creatable Frame recht
                                   : Lr0269 en Lr0270 Creatable
                                     van Anja van de Laar
                                   : Lr0240 Creatable van Petra van Dam
                                   : Mfd024 Multi frame Incire bloem
                                   : S3-201 Spellbinders
                                     Spellbinders Die D-Lites Gilded Gate
                                   : roosjes en strikje
                                   : tekststempel
 
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en
elke reactie is welkom.
 
Lieve groetjes Nellie

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Nelie, leuk zoals je de verschillende mallen hebt gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww wat een prachtige schitterende kaart. Zal je zusje heel blij mee zijn. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Nellie wat een beauty heb je maakt hier zal ze wel heel blij mee zijn. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart voor je zus..
    .succes met Moeders Mooiste!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan!
    Als je op de kaarten klikt en de twee laatste kort achter elkaar beweegt.....is het net of je zus echt schommelt!
    Heel grappig om te zien!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nellie,
    Ik vind het heel erg LEUK dat je weer met "MOEDERS MOOISTE" meedoet en zeker met dit PRACHTIGE easelkaartje voor Carla.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Nellie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie