donderdag 24 oktober 2013

Kerst 2013-43

 
Hallo allemaal,
Daar ben ik weer met mijn kerstkaart voor
Yvonne`s 52 weeks of Christmas
 
 
Gebruiksmaterialen : Wit linnenkarton
                                 ; Achtergrondje uit een blok,
                                   gewonnen bij Geki
                                 : Disignables DS0908
                                 : Embossingsfolder kleine dots
                                 : Distress inkt Bunded sage, Festive berriers
                                 ; Lr0247 Creatable Schaatsen
                                 : Le Crea Multi dies 458961
                                 : Tekststempel Crealies
                                 : 3D plaatje en stikkertjes
 
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
 Lieve groetjes Nellie

10 opmerkingen:

  1. Schitterend en vrolijk kerstkaartje Nellie, leuke kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel LIEF kerstkaartje Nellie.
    Een LIEF plaatje van Yvonne? In ieder geval wel voor Yvonne ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Nellie, de kerstster springt er uit, heel mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaart is heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kerstkaartje daar kun je mee voor de dag komen.
    liefs Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Nellie!! Echt mooi gedaan.. Lieve afbeelding en die schaatsjes zijn ook echt heel leuk.. Bedankt weer voor het meedoen met mijn 52 weeks challenge!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kerstkaartje Nellie, lief plaatje en ook de kerstroos is prachtig net als de schaatsjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt ! Ik wil ook die schaatsen met een sterrrr!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kerstkaart - prachtige malletjes heb je weer gebruikt en een hele mooie combinatie met het lief plaatje - toppie kaart!
    Gelukkig is het weer gelukt om reactie te geven op mijn blog ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje op mijn creatie en bezoekje op mijn blog,
ik vind het altijd erg leuk om te lezen.
Lieve groetjes Nellie